اهواز ، متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید علیرضا آریا من خانومم

علیرضا آریا من  به نام خانومم

  • علیرضا آریا من  به نام خانومم

    دانلود آهنگ جدید علیرضا آریا من  به نام خانومم با لینک مستقیم
    دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای علیرضا آریا من  به نام خانومم با کیفیت بالا
    Download The New "Alireza Arya Man" Song "Khanomam"
    از با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
    لینک پرسرعت دانلود آهنگ خانومم + پخش آنلاین

     

    عکس کاور آهنگ جدید علیرضا آریا من  به نام خانومم عکس جدید علیرضا آریا من

    باز خودت میای و خودتم میری تکلیفتو روشن کن آخه با خودتم درگیری 

    میری هی آخه من مگه بازیچم تو که نه ولی حرکاتت 

    منو آتیش زد آره منو آتیش زد

    نمیدونم سر چی من دیوونت شدمو هر جا باشی به دلت میرسونم

    خودمو توی بی رحمو چرا دوست دارم

    همه شبا بی خوابه دلم 

    میبینی بی تابه دلم

    دیگه منو تنها نذار خانومم

    نیست به من حواس تو بگو چجوری بشم واسه ی تو

    بگو منو دوسم داری خانومم

    تو میخوای که منو بدی آزارم میبینی هر دفه عاشقتر از هر بارم

    من ی روزم نشده که برم از یادت

    تو ی بارم نشده بگی تورو میخوامت

    تو میخوای که منو بدی آزارم میبینی هر دفه عاشقتر از هر بارم

    من ی روزم نشده که برم از یادت

    تو ی بارم نشده بگی تورو میخوامت

    نمیدونم سر چی من دیوونت شدمو هر جا باشی به دلت میرسونم

    خودمو توی بی رحمو چرا دوست دارم

    همه شبا بی خوابه دلم 

    میبینی بی تابه دلم

    دیگه منو تنها نذار خانومم

    نیست به من حواس تو بگو چجوری بشم واسه ی تو

    بگو منو دوسم داری خانومم

    همه شبا بی خوابه دلم 

    میبینی بی تابه دلم

    دیگه منو تنها نذار خانومم

    نیست به من حواس تو بگو چجوری بشم واسه ی تو

    بگو منو دوسم داری خانومم

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی