اهواز ، متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید نوید ابوترابی خانوم من

نوید ابوترابی  به نام خانوم من

  • نوید ابوترابی  به نام خانوم من

    دانلود آهنگ جدید نوید ابوترابی  به نام خانوم من با لینک مستقیم
    دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای نوید ابوترابی  به نام خانوم من با کیفیت بالا
    Download The New "Navid Aboutorabi" Song "Khanoome Man"
    از جناب موزیک با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
    لینک پرسرعت دانلود آهنگ خانوم من + پخش آنلاین

     

    عکس کاور آهنگ جدید نوید ابوترابی  به نام خانوم من عکس جدید نوید ابوترابی

    بخاطر تو آمدم نگار و بیقرار من دمی به من نگا کن کمی بیا قدم بزن

    بخاطر تو بد شدم غرور و بلد شدم تویی تمام آرزوم حسرت ماندگار من

    خانوم من یار من تویی گل بهار من ی وقت نشه برنجیو بری تو از کنار من

    فدای تو فدای تو این دل بیقرار من نباشی تو چی میگذره بر منو روزگار من

    حالا که زار و خسته ام ی مرغ پر شکسته ام بپای تو نشسته ام 

    تو باش هم قطار من امید چشم خیس من به چشم من نگا کن

    تویی که میپرستمت نگار غم گسار من

    خانوم من یار من تویی گل بهار من ی وقت نشه برنجیو بری تو از کنار من

    فدای تو فدای تو این دل بیقرار من نباشی تو چی میگذره بر منو روزگار من

    خانوم من یار من تویی گل بهار من ی وقت نشه برنجیو بری تو از کنار من

    فدای تو فدای تو این دل بیقرار من نباشی تو چی میگذره بر منو روزگار من

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی