اهواز ، متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید میلاد بهمنی دارم میرم

میلاد بهمنی به نام  دارم میرم

  • میلاد بهمنی به نام  دارم میرم

    دانلود آهنگ جدید میلاد بهمنی به نام  دارم میرم با لینک مستقیم
    دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای میلاد بهمنی به نام  دارم میرم با کیفیت بالا
    Download The New "Milad Bahmani" Song "Daram Miram"
    از با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
    لینک پرسرعت دانلود آهنگ  دارم میرم + پخش آنلاین

     

    عکس کاور آهنگ جدید میلاد بهمنی به نام  دارم میرم عکس جدید میلاد بهمنی

    دیگه هیچ فرصتی نمونده واسه من آخه دارم تکو تنها میرم از پیشت عزیزم

    دارم میرم تکو تنها آخه میمونی تو تنها با ی عالمه خاطره 

    تو تاریکیه این شبا توو تاریکیه این شبا

    آخه نداشته باش ازم هیچ گله ای عزیزم آخه دیگه ندارم هیچ فرصتی من میمیرم

    باز دوباره بیاد من زل میزنی به عکس من

    باز دوباره شبو روزت میشه این صدای من

    میشه این صدای من

    گریه نکنی عشق من اگه دیدی دارم میرم اگه دیدی دارم میرم 

    اگه دیدی دارم میرم گریه نکنی عشق من

    اگه دیدی دارم میرم اگه دیدی دارم میرم

    اگه دیدی دارم میرم

    گریه نکنی عشق من اگه دیدی دارم میرم

    دیگه هیچ فرصتی نمونده واسه من آخه دارم تکو تنها میرم از پیشت عزیزم

    دارم میرم تکو تنها آخه میمونی تو تنها با ی عالمه خاطره 

    تو تاریکیه این شبا توو تاریکیه این شبا

    آخه نداشته باش ازم هیچ گله ای عزیزم آخه دیگه ندارم هیچ فرصتی من میمیرم

    باز دوباره بیاد من زل میزنی به عکس من

    باز دوباره شبو روزت میشه این صدای من

    میشه این صدای من

    گریه نکنی عشق من اگه دیدی دارم میرم اگه دیدی دارم میرم 

    اگه دیدی دارم میرم گریه نکنی عشق من

    اگه دیدی دارم میرم اگه دیدی دارم میرم

    اگه دیدی دارم میرم

    گریه نکنی عشق من اگه دیدی دارم میرم

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی