اهواز ، متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید فرهاد داروغه خاص

فرهاد داروغه  به نام خاص

  • فرهاد داروغه  به نام خاص

    دانلود آهنگ جدید فرهاد داروغه  به نام خاص با لینک مستقیم
    دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای فرهاد داروغه  به نام خاص با کیفیت بالا
    Download The New "Farhad Daroghe" Song "Khas"
    از با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
    لینک پرسرعت دانلود آهنگ خاص + پخش آنلاین

     

    عکس کاور آهنگ جدید فرهاد داروغه  به نام خاص عکس جدید فرهاد داروغه

    امروز و با اونم باش زیر بارونم دستش توو دستامه سرش روی شونم فاصلش کم ازم

    توو گوشمه خندش غرق موهاشمو محو چشاشم من

    خاصترین خواستمه میخوامش خیلی غیر اون به کسی ندارم میلی محاله که ی روز

    تنهاش بذارم عالیه حالی که پیش اون دارم

    خاصترین خواستمه میخوامش خیلی غیر اون به کسی ندارم میلی محاله که ی روز

    تنهاش بذارم عالیه حالی که پیش اون دارم

    امروز و با منه وقتی همراهمه چیزی کم ندارم دنیا به کاممه دنیا توو مشتمه وقتیکه پشتمه

    من واسش میمیرم اینو میگن همه

    خاصترین خواستمه میخوامش خیلی غیر اون به کسی ندارم میلی محاله که ی روز

    تنهاش بذارم عالیه حالی که پیش اون دارم

    خاصترین خواستمه میخوامش خیلی غیر اون به کسی ندارم میلی محاله که ی روز

    تنهاش بذارم عالیه حالی که پیش اون دارم

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی