اهواز ، متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید امیر کی تو روزای سخت

امیر کی تو  به نام  روزای سخت

  • امیر کی تو  به نام  روزای سخت

    دانلود آهنگ جدید امیر کی تو  به نام  روزای سخت با لینک مستقیم
    دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای امیر کی تو  به نام  روزای سخت با کیفیت بالا
    Download The New "Amir Keytoo" Song "Rozaye Sakht"
    از با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
    لینک پرسرعت دانلود آهنگ  روزای سخت + پخش آنلاین

     

    عکس کاور آهنگ جدید امیر کی تو  به نام  روزای سخت عکس جدید امیر کی تو

    یادمه به حال من میخندیدی التماسو توو چشام نمیدیدی یادمه که چطور منو فروختی

    دل به دلش دادیو رفتی

    بخشیدمت به اون برو دیگه نمیخوامت تورو تو مال من نبودیو عشقمونو ندیدیو

    چشمای کورتو نبند نگام کن آره این منم

    مردی که تو پسش زدی باوری که گندش زدی قسم به اون لحظه ای که چشات میوفته توو چشم

    هزار بارم بمیری باز محاله که راضی بشم

    روزای سختمم که گذشت عمر و جوونیمم که رفت مبارکه هرزه شدی دیدی گفتم اونم که رفت

    ی روز تو هم تنها میشی درست مثه الان من

    اونم تورو پس میزنه نشون به این نشون من

    قسم به اون لحظه ای که چشات میوفته توو چشم هزار بارم بمیری باز محاله که راضی بشم

    روزای سختمم که گذشت عمر و جوونیمم که رفت

    مبارکه هرزه شدی دیدی گفتم اونم که رفت

    یادمه به حال من میخندیدی التماسو توو چشام نمیدیدی یادمه که چطور منو فروختی

    دل به دلش دادیو رفتی

    بخشیدمت به اون برو دیگه نمیخوامت تورو تو مال من نبودیو عشقمونو ندیدیو

    قسم به اون لحظه ای که چشات میوفته توو چشم

    هزار بارم بمیری باز محاله که راضی بشم

    روزای سختمم که گذشت عمر و جوونیمم که رفت مبارکه هرزه شدی دیدی گفتم اونم که رفت

    مبارکه هرزه شدی

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی