اهواز ، متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ باز چه خورده ای بگو از پرواز همای

دانلود آهنگ باز چه خورده ای بگو از پرواز همای به همراه متن آهنگ از خزر موزیک

  • دانلود آهنگ باز چه خورده ای بگو از پرواز همای به همراه متن آهنگ از خزر موزیک

    دانلود آهنگ باز چه خورده ای بگو از پرواز همای
    دانلود آهنگ جدید و بسیار شنیدنی و زیبا باز چه خورده ای بگو از خواننده کشورمان پرواز همای با لینک و کیفیت عالی هم اکنون از سایت خزر موزیک
    دانلود آهنگ باز چه خورده ای بگو با ۲ کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ و همراه با متن آهنگ این اثر
    ترانه: مولانا, موزیک و تنظیم: فرشاد رستمی
    Downloade Ahange Jadide Khanandeh Parvaz Homay Be Name Baz Che Khordeyi Begoo

    Parvaz Homay Baz Che Khordeyi Begoo دانلود آهنگ باز چه خورده ای بگو از پرواز همای

    متن آهنگ باز چه خورده ای بگو از پرواز همای

    هی کج و راست میروی باز چه خورده‌ ای بگو
    هی کج و راست میروی باز چه خورده‌ ای بگو
    مست و خراب میروی خانه به خانه کو به کو
    مست و خراب میروی خانه به خانه کو به کو
    با که حریف بوده ای کامه که را ربوده ای
    با که حریف بوده ای کامه که را ربوده ای
    زلف که را گشوده ای حلقه به حلقه مو به مو
    زلف که را گشوده ای حلقه به حلقه مو به مو

    راست بگو به جان تو ای دل و جان مال تو
    تا دل بی قراره من چند گرفته با تو خو
    راست بگو نهان مکن خربزه در دهان مکن
    باده کجاست تا که من نوش کنم سبو سبو
    باده کجاست نوش کنم سبو سبو …
    در طلبم خیال تو دوش میان انجمن
    مینشناخت بنده را مینگری ز رو به رو
    مینشناخت بنده بنده کج رونده را
    گفت که راه خانه را هیچ ز من مجو مجو
    مینشناخت بنده بنده کج رونده را
    گفت که راه خانه را هیچ ز من مجو مجو
    گفتمش ای تو جان جان باده ز من نکن نهان
    تا که نماز عشق را در خم وی کنم وضو
    گفت شراره ای از آن گر ببری سوی دهان
    حلق و دهان بسوزدت بانگ زنی گلو گلو
    حلق و دهان بسوزدت بانگ زنی گلو گلو
    هی کج و راست میروی باز چه خورده‌ ای بگو
    هی کج و راست میروی باز چه خورده‌ ای بگو
    مست و خراب میروی خانه به خانه کو به کو
    مست و خراب میروی خانه به خانه کو به کو
    مست و خراب میروی خانه به خانه کو به کو
    مست و خراب میروی خانه به خانه کو به کو

    دانلود همه آهنگهای پرواز همای

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی