اهواز ، متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ میثم ابراهیمی بی دلیل

متن آهنگ میثم ابراهیمی بی دلیل

  • متن آهنگ میثم ابراهیمی بی دلیل
    متن آهنگ میثم ابراهیمی بی دلیل

    تکست آهنگ میثم ابراهیمی بی دلیل

    همراه با دانلود آهنگ میثم ابراهیمی بی دلیل

    Text  Music Meysam Ebrahimi Bi Dalil

    بارون که میزد میرفت سمتش
    آروم میگرفت بیشتر قلبش
    بارون که میزد عاشق تر بود
    بیشتر تو دلش یاد من بود
    فکر نکن چون پاییزه دل گرفته نه نه
    خیلی وقته گیره درده ساخته باش ولی این مرد
    فکر نکن چون بارون اومد فکرت افتادم من
    خیلی وقتا بی دلیلم یادت افتادم من
    کجا برم که عطر تو نیوفته توی دست باد
    کجا برم کجا برم دیگه تورو یادم نیاد
    از همه دنیا که بگذرم من از تو که نمیگذرم
    من هنوزم دوست دارم خودت بگو کجا برم

    متن آهنگ میثم ابراهیمی بی دلیل

    شدم دیوونه من خوبه نبخشمت
    بخاطر دلم خوبه نبخشمت
    تموم زندگیم بودی میری با کی
    تموم زندگی میفهمی یعنی چی
    کجا برم که عطر تو نیوفته توی دست باد
    کجا برم کجا برم دیگه تورو یادم نیاد
    از همه دنیا که بگذرم من از تو که نمیگذرم
    من هنوزم دوست دارم خودت بگو کجا برم
    کجا برم که عطر تو نیوفته توی دست باد
    کجا برم کجا برم دیگه تورو یادم نیاد
    از همه دنیا که بگذرم من از تو که نمیگذرم
    من هنوزم دوست دارم خودت بگو کجا برم

    ترانه سرا : شاهین شیخی و کسری بختیاریان

    ترانه شعر آهنگ میثم ابراهیمی بی دلیل

     متن آهنگ : 

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی