اهواز ، متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده شب گردی

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده شب گردی

  • متن آهنگ محسن ابراهیم زاده شب گردی
    متن آهنگ محسن ابراهیم زاده شب گردی

    تکست آهنگ محسن ابراهیم زاده شب گردی

    همراه با دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده شب گردی

    Text  Music Mohsen Ebrahimzadeh Shab Gardi

    به سرم زد باز شب و شب گردی من خرابم
    کاری کردی ببینی فقط بد شه حالم
    بی حوصلگی نمیذاره شب بخوابم
    از قصد که بشم سرمست
    پرسه میزنم تو کوچه پس کوچه های شهر
    هنوز عشقت هست نذار بره از دست
    واسه جدایی بالاخره عزیز دلم وقت هست
    بیا بشکن در این خونه رو اما به دلم دست نزن
    منه دیوونه رو با غرورت بیا پس نزن
    دلم آتیشه ولی حالیشه
    بزن از شراب این دل تو حال این مست نزن
    بیا بشکن در این خونه رو اما به دلم دست نزن
    منه دیوونه رو با غرورت بیا پس نزن
    دلم آتیشه ولی حالیشه
    بزن از شراب این دل تو حال این مست نزن

    متن آهنگ محسن ابراهیم زاده شب گردی

    تنهایی ماله منه دلم یا که دم نمیزنه
    آدم عاشق سر یه چیز کوچیک که بهم نمیزنه
    شبگردی کار منه غصه شبا یار منه
    آدم عاقل که عشقشو از دلش آخه خط نمیزنه
    از قصد که بشم سرمست
    پرسه میزنم تو کوچه پس کوچه های شهر
    هنوز عشقت هست نذار بره از دست
    واسه جدایی بالاخره عزیز دلم وقت هست
    بیا بشکن در این خونه رو اما به دلم دست نزن
    منه دیوونه رو با غرورت بیا پس نزن
    دلم آتیشه ولی حالیشه
    بزن از شراب این دل تو حال این مست نزن
    بیا بشکن در این خونه رو اما به دلم دست نزن
    منه دیوونه رو با غرورت بیا پس نزن
    دلم آتیشه ولی حالیشه
    بزن از شراب این دل تو حال این مست نزن

    ترانه شعر آهنگ محسن ابراهیم زاده شب گردی

     متن آهنگ : 

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی