اهواز ، متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ چی فکر میکردیم امیر قیامت

متن آهنگ چی فکر میکردیم امیر قیامت

  • متن آهنگ چی فکر میکردیم امیر قیامت

    متن آهنگ چی فکر میکردیم امیر قیامت

    ♫♫♫

    ببین ، من اون موقع ها فکرمیکردم به اینکه
    عکسام تو اتوبانه واسه تبلیغ
    مجوز که هیچ ، هرچی خواستم گفتم بی تخفیف
    گفتم پک آلبوم با مجوز توی فروشگاهه
    تبلیغ کنسرتم توی فرودگاهه
    بی حرف پیش تازه ، فک میکردم آهنگام توی گوشی ها پیشوازه
    خیالی نیست واسه
    اونی که اسه جلو میره آسه آسه
    راستی بعضی از ماها که نشدن ساپورت
    جوابش رو قافیست گرفتن پاسپورت
    اونایی که موندن همه رویین تنن
    میدونی چرا ، چون غیرت دارن رو این وطن

    از روزی که موزیکه حرفه ای که شد
    یه ذره صدا لشو همه تریپا شل
    نداریم لیمیت نه هنو ریپیت
    موزیکو میسازیم توهم میخونی بام رو بیت

    دافم قلممه استیجم ورقمه
    اگه همتونم بم پشت کنین خیالی نی
    چون هنو خداییو دارم طرفمه
    راستی مخاطب دوست دارم توی اوج گیرات
    یه روز به عشقت کنسرت میذارم توی برج میلاد
    فیس بوکم که هک شد شانسم نداشتم تو وی چت
    ولی من از اونام که میرم زیر بارونم بی چتر
    ضمنی کلی احساس دارم واسه ی این شهر
    که با سی و دوتا حرف داستانو بت میگم بی شک
    دیشب خوابتو دیده بودم اومده بودی پیشم
    گفتی تکو تنها انگار بهتر قیامت میشم
    بیشتر از این حرف بزنم همه کر میشن

    از روزی که موزیکه حرفه ای که شد
    یه ذره صدا لشو همه تریپا شل
    نداریم لیمیت نه هنو ریپیت
    موزیکو میسازیم توهم میخونی بام رو بیت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی