اهواز ، متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ تصادف امیر قیامت

متن آهنگ تصادف امیر قیامت

  • متن آهنگ تصادف امیر قیامت

    متن آهنگ تصادف امیر قیامت

    ♫♫♫

    تصادفا تو شریعتی عاشق شدم
    تو تصادفم
    با یه ماشین
    یجوری نگام کرد انگار با چشاش گفت تا تهش باهاتم اگه پایه باشی
    اه ، هنوزم توی ذهنم
    به اون روز میخندم توی فکرم
    گفتم بوده حکمت
    با اونکه مقصر بود بهم میگفت نکبت
    هه خندم گرفته بود توی فکرم
    یجوری نگا می کرد بعدش توی فکر رفت

    دیگه گذشـــت
    اون روزا فقط خاطراتش مونده واسم

    دیگه گذشـــت
    اون شبا نمیدونم بدم یا خوبه حالم

    یه سوال
    چی شد از تو خوشم اومد
    اون چشای وحشی چیو کشتن تو من
    یه سوال
    من که فقط تو خودم بودم
    چجوری شد که از تو ام خوشم اومد
    یه جوابی کاش میدادی به سوالم
    منم میفهمیدم چجوری گذشت اون دو سالم
    شب و روز و روز و شبم
    با تو شد سپری
    که آخرش بفهمم به جز من با یه پسری؟
    که بخندی به احساسو قلبم
    بعدش منو مسخره کنه تو خودم عقلم
    که میگفت اینم مثل بقیه بوده الحق
    باورم نمیشد تا با چشام دیدم احمق
    ولی خیالی نی من پایبند بودم
    تا با تو بودم با کسی نبودم
    فقط دلم میسوزه
    واسه شبایی که باهم
    میخندیدیم سر میذاشتی روی شونه هام راحت

    دیگه گذشـــت
    اون روزا فقط خاطراتش مونده واسم

    دیگه گذشـــت
    اون شبا نمیدونم بدم یا خوبه حالم

    دلی که بردی توی جنگت
    نگاهی که دزدی مفت چنگت
    احساسی که کشتی
    دستایی که گرفتی
    صدایی که شبا با اون آروم میگرفتی
    حلالت باشه
    نون و نمکی که خوردی
    نمکدونی که شکستی و بعدش بردی
    جز لرز دلم تو اولین بوسه
    حروم باشه به گناه عادتم دادی کوسه
    دیگه گذشت
    دیگه گذشت
    دیگه گذشت
    دیگه گذشت..

      : 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی