اهواز ، متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ عاشقانه از یوسف زمانی

دانلود آهنگ عاشقانه از یوسف زمانی با لینک مستقیم و کیفیت خوب

  • دانلود آهنگ عاشقانه از یوسف زمانی با لینک مستقیم و کیفیت خوب

    دانلود آهنگ عاشقانه از یوسف زمانی
    دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای عاشقانه از خواننده یوسف زمانی با لینک مستقیم و کیفیت خوب
    دانلود آهنگ عاشقانه با بهترین کیفیت و متن آهنگ
    آهنگ و ترانه: یوسف زمانی ، تنظیم: فتاح فتحی
    Downloade Ahange Jadide Yousef Zamani Be Name Asheghaneh

    Yousef Zamani Asheghane دانلود آهنگ عاشقانه از یوسف زمانی

    متن آهنگ عاشقانه از یوسف زمانی

    خیلی وقته حال خوب نداشته قلبامون میدونی چند روزه چفت نبوده دستامون
    از همه دور و بریا از کل شهر دلخوریم دنبالم بیای پای همه اینارو میبریم
    توام دیگه بریدی منم دیگه خسته از آدمایی که عشق از دلشون رفته
    بیا بریم یه جایی که یه سری چیزا نباشه هیچ حرف و حدیثی پشت سرمون نباشه
    من با وجود تو همه دنیارو پس میزنم از همه دلخوشیام واسه تو دل میکنم
    من همونیم که هنوزم نبینمت میمیرم …
    من با وجود تو همه دنیارو پس میزنم از همه دلخوشیام واسه تو دل میکنم
    من همونیم که هنوزم نبینمت میمیرم …
    من بلدم چجوری دلامون یه جای خوب ببرم نمیتونم نمیشه از تو فاصله بگیرم
    عکسای دوتاییمونو فقط با تو بگرم واست بمیرم …

    خیلی وقته حال خوب نداشته قلبامون میدونی چند روزه چفت نبوده دستامون
    از همه دور و بریا از کل شهر دلخوریم دنبالم بیای پای همه اینارو میبریم
    توام دیگه بریدی منم دیگه خسته از آدمایی که عشق از دلشون رفته
    بیا بریم یه جایی که یه سری چیزا نباشه هیچ حرف و حدیثی پشت سرمون نباشه
    من با وجود تو همه دنیارو پس میزنم از همه دلخوشیام واسه تو دل میکنم
    من همونیم که هنوزم نبینمت میمیرم …
    من با وجود تو همه دنیارو پس میزنم از همه دلخوشیام واسه تو دل میکنم
    من همونیم که هنوزم نبینمت میمیرم …

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی